יום חמישי, 28 בספטמבר 2017

חשבון נפש בלוגרי - ערב יום הכיפורים התשע"ח

חשבון נפש בלוגרי - ערב יום הכיפורים התשע"ח


כמה מילים:

הבלוג הזה נוסד בט"ו כסליו התשע"ד כחלק מחשבון נפש של יום הולדת 30 שבו החלטתי להעלות את הדרשות שנתתי בבית הכנסת למרחבי הרשת על מנת להרבות תורה בעם ישראל.

מאז השתדלתי כל שבת, חג, אירועים שמחים יותר ושמחים פחות, להעלות דרשות, לעתים במסירות נפש ממש על חשבון דברים רבים אחרים (גם את הפוסט הזה אני רושם עם ילדה חולה על הברכיים...), פעמים רבות בשעות לא שעות, ותמיד בזכות אשתי היקרה שעזרה ותמכה - בלעדיה זה לא שלא היו דרשות, אלא לא הייתי אפילו אני...

אני מודה בראש ובראשונה לבורא יתברך שזיכה אותי ללמוד, לדרוש, לכתוב ולהפיץ את תורתו הקדושה ברחבי הארץ והעולם, ושזיכה את העולם ביכולת המופלאה לשלוח חומר מקצה העולם לקצהו בהרף עין - "כִּי מָלְאָה הָאָרֶץ דֵּעָה אֶת ה'...".

בשנית אודה להורי היקרים שתורתם ותפילתם מלווה אותי בכל עת, ורק כעת כשאני מגדל את נכדיהם אני מתחיל להבין כמה הם השקיעו בי...

המון תודות אני חייב לחמי וחמותי, הרב שלום דוד יעקב והרבנית חוה פלורנס למשפחת לוי, על אשתי, על ילדי, ועל התמיכה הרבה בכל שנות נישואינו.

תודה עצומה לגרעין התורני 'אורות יצחק' (ולעומדים בראשו) שהביא אותנו לעיר הקודש מודיעין, ותמך בנו לאורך כל הדרך!

אין ספור תודות לקהילת בית הרמב"ם המופלאה שניחנה בלב עצום ורגיש, יכולת הקשבה, הבנה, רגישות, ונתינת מחמאות, בלעדיהם, כל הדרשות האלו לא היו קיימות, כפשוטו...

יה"ר שבורא עולם ייתן לנו כוחות וזמן לדרוש, ולכתוב, לערוך, ולשתף עוד ועוד דברי תורה מתורתו המתוקה כדבש.


מספרים מהבלוג (משתנה כל רגע):


541 רשומות (כמנין 'ישראל').
77,777 כניסות סה"כ (בלי עין הרע, כן ירבו).
4,600 כניסות בחודש.
200 כניסות ביום.
80 מדינות.

הדרשות מופצות ב:  mail  facebook  google+  whatsapp  rotter


מוזמנים בשמחה רבה לקרוא, ללמוד, להגיב, להעביר לאחרים, לשתף, ולעקוב... 


קצת תמונות מהסטטיסטיקה של הבלוג:



מספר המבקרים מכל מדינה (לא מספר כניסות):

  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובתך פורסמה, תודה רבה!

אתם קבעתם - הפוסטים הכי מעניינים החודש: